September 15, 2012

rasa macam mimpi

Salam...huuu xtau nak senyum ke nak nangis ke..rasa cam xcaya...my didi had came back to malaysia....
rasa macam jalan atas angin...hahahah..tp bile dicubit..bile disentuh..bru sedar..ini realiti..ini betul...he's my didi...always his

Dalam perjalanan menaiki komuter ke Shah Alam tadi,hatiku berkata-kata...wheres the flame?
Mana rasa cinta dan sayang yang membuak-buak dulu...nape aku rasa kaku je...entah la...aku mang macam tu kot...didi sndr cakap y ak memang macam tu..cam kayu...takde perasaan...hahahaha entah la...ak takut kot nk tnjk y ak teruja bile die balik...

tapi as soon we met..ak tau y ak rindukan die..betul2 rindukan dia...lihat wajah dia,senyuman dia..ak tau y ak craving for his love..tambah bile sakit2 nie...ak mang jadi org y sgt cepat tersentuh...dia sgt risau dan marahkan aku kenapa xbgtau dia y ak diserang asma n snggup amek komuter ke shah alam..sdgkan die leh pickup ak kt rumah....ak cume senyum...ak xnak sushkan dia..ak nk jd perempuan y indipendant...y kuat...apetah lg dia y slalu bepergian...ak xnak jd perempuan lemah y hny hrpkan lelaki buat semua benda utk dia...ak cuma senyum..bersandar di bahu dia da cukup buat aku tenang....

perkara pertama y ak tny dia,apa y dia rasa nk makan...boleh dia jawab dia nk mkn nasi ayam penyet kt bandar permaisuri tu...aduh..xde menu lain ke...selain tu..sambal sardin y ak msk..hahah lawak la didi nie...ak da la xreti msk sambal sardin...insyallah nanti aku buat...

otw balik...ak sedar...cinta itu ada...api masih ad..cuma xberapa marak menyala...apekata..spjg dia ad di m'sia nie..pastikan api tu trus marak menyala..pastikan rasa kasih tu terus membara....insyallah..lau tuhan izinkan semua pun akn jd kenyataan.... aminn

No comments:

Post a Comment